fbpx

Kyläsuutari Hanna

Kyläsuutarin Noutopisteet

Jos Karstulan verstaan aukioloajat eivät sovi aikatauluusi, voit myös jättää tuotteita korjattavaksi lähimmälle Kyläsuutarin Noutopisteelle. Tuotteet noudetaan korjaukseen kerran viikossa ja saat tekstiviestin, kun tuotteesi ovat noudettavissa.

Huom! Kyläsuutari Hanna on yhden naisen yritys, joten korjausten keskimääräinen toimitusaika on n. 2 – 3 viikkoa tuotteiden vastaanottamisesta. Otathan tämän huomioon, mikäli jätät tuotteita korjaukseen Noutopisteille. Noutopisteeltä noudettaessa korjaukset maksetaan noudon yhteydessä pankkikortilla. Noutopisteeltä noudettaessa korjaushintaan lisätään Toimitusmaksu (4,50€). 

Lisätietoja tilaus- ja toimitusehdoistamme löydät täältä.

Miten Kyläsuutarin Noutopiste toimii?

Kyläsuutari Hannan Noutopisteet toimivat nimensä mukaisesti korjaukseen tulevien tuotteiden vastaanottopisteinä. Noutopisteillä ei ole suutaripalveluja paikan päällä.

Noutopisteet sijaitsevat yhteistyökumppani-yritysten liiketilojen yhteydessä ja ovat auki kunkin kumppanin omien aukioloaikojen puitteissa. Suutari kiertää noutopisteet kerran viikossa tiistaisin, ja noutaa viikon aikana korjaukseen jätetyt tuotteet Karstulan verstaalleen.

Huom! Noutopisteillä ei oteta vastaan teroituksia eikä kopioitavia avaimia, eikä niitä myöskään toimiteta niille noudettavaksi.

Toimi näin:

  1. Pakkaa korjaukseen tulevat tuotteesi muovipussiin tai kestokassiin (reput, rinkat ym. suuremmat korjaukset voivat olla erillään) ja suuntaa lähimmälle Noutopisteelle.
    • Jos et ole varma, onko tuotteesi korjattavissa tai suutarille kuuluva työ, voit aina ottaa yhteyttä Kyläsuutari Hannaan. Voit lähettää esimerkiksi kuvia tuotteistasi tekstiviestillä, WhatsAppin kautta tai sähköpostilla.
  2. Noutopisteellä sinua pyydetään täyttämään Korjaustietolomake, joka jätetään korjattavan tuotteesi kanssa odottamaan noutoa.
  3. Suutari noutaa korjattavat tuotteet viikoittain ja ottaa sinuun yhteyttä ja antaa korjausarvion tuotteestasi. Voit joko hyväksyä tai hylätä korjausarvion.
    • Jos hyväksyt korjausarvion: tuotteesi siirtyy työjonoon ja saat tekstiviestitse ilmoituksen, kun tuotteesi on noudettavissa valitsemastasi toimipisteestä.
    • Jos hylkäät korjausarvion: voit joko noutaa sen pois tai mikäli tuote on täysin korjauskelvoton, sopia että suutari kierrättää sen puolestasi.
  4. Korjatuista tuotteista saat ilmoituksen tekstiviestitse, kun se on noudettavissa valitsemastasi Noutopisteestä. Voit noutaa tuotteen näyttämällä noutoilmoitusviestiä Noutopisteen henkilökunnalle, joka tarkistaa että noutonumerosi täsmää.
    • Huom! Jos joku asioi puolestasi, varmistathan että hänellä on näyttää kopio noutoilmoitusviestistäsi Noutopisteellä. Ilman noutonumeroa tuotteita ei luovuteta asiakkaille.
  5. Korjatut tuotteet maksetaan noudon yhteydessä pankkikortilla ja korjaushintaan lisätään kiinteä 4,50€ Toimitusmaksu. Noutopisteillä ei vastaanoteta käteismaksuja.

Noutopisteet ja aukioloajat

Kyläsuutari Hanna, Karstula

Kyläsuutari Hannan verstas Karstulassa (Keskustie 6, 43500 Karstula) palvelee keskiviikosta perjantaihin (kesäaikaan myös lauantaisin). Muina aikoina verstas ei ole avoinna asiakkaille.

Sunnuntaisin ja arkipyhinä verstas on suljettu.

Kyläsuutarin noutopiste, Saarijärvi

Kyläsuutarin Noutopiste Saarijärvellä toimii Eläinpalvelu Aesa Bra tiloissa (Kauppakatu 8, 43100 Saarijärvi), liikkeen aukioloaikoina.

Tarkistathan ajantasaiset aukioloajat Aesa Bran omilta verkkosivuilta.

Tutustu Noutopisteiden toimintaohjeisiin täältä.

Kyläsuutarin Noutopiste, Äänekoski

Kyläsuutarin Noutopiste Äänekoskella toimii ÄäneKosken Tuote Oy:n tiloissa (Kauppakatu 5, 44100 Äänekoski), liikkeen aukioloaikoina.

Tarkistathan ajantasaiset aukioloajat ÄäneKosken Tuotteen omilta verkkosivuilta.

Tutustu Noutopisteiden toimintaohjeisiin täältä.