Kyläsuutari Hanna (Y-tunnus: 3441001-6)
Keskustie 6, 43500 KARSTULA
puh. 045 676 2888
kylasuutarihanna@gmail.com
www.kylasuutari.fi
Verstaan aukioloajat: Kyläsuutari Hannan verstas Karstulassa (Keskustie 6, 43500 Karstula) palvelee keskiviikosta perjantaihin ja kesäaikaan myös lauantaisin. Muina aikoina verstas ei ole avoinna asiakkaille. Sunnuntaisin ja arkipyhinä verstas on suljettu.
Noutopisteiden aukioloajat: Kyläsuutari Hannan Noutopisteet palvelevat kumppaniyritysten liikkeiden yhteydessä, liikkeiden omien aukioloaikojen puitteissa. Noutopisteiden osoitteet ja aukioloajat löytyvät osoitteesta https://kylasuutari.fi/noutopisteet.
Kyläsuutari Hanna tarjoaa seuraavia palveluita:
Huomaathan, että Kyläsuutari Hanna:
Asiakkaat voivat tuoda korjattavia tuotteita suoraan Karstulan verstaalle sekä jättää Kyläsuutarin Noutopisteille noudettavaksi niiden aukioloaikoina.
Asiakkaan tulee toimittaa korjaukseen tulevat tuotteet joko muovipussiin tai kestokassiin pakattuna. Isot rinkat ja reput voi toimittaa irrallaan.
Huom! Ratsastuskengät tulee toimittaa hyvin pestyinä. Teroitukseen tulevien tuotteiden terät tulee olla suojattu teräsuojilla/tupeilla, tai olla pakattuina esim. pahvilaatikkoon.
Noutopisteille ei voi jättää teroitukseen tulevia tuotteita tai kopioitavia avaimia.
Asiakkaan yhteystiedot sekä korjaustoiveet kirjataan toimipisteeltä löytyvään Korjaustietolomakkeeseen. Korjaustietolomake sujautetaan täytettynä korjattavien tuotteiden kanssa samaan kassiin / tuotteen sisään.
Asiakkaan antamia yhteystietoja käytetään vain yhteydenpitoon asiakkaan kanssa hänen korjaukseensa liittyen. Yhteystiedot tuhotaan, kun asiakas on noutanut ja maksanut tuotteensa.
Korjaustietolomakkeella kysytyt tiedot
Verstaalla asioidessa Suutari antaa korjausarvion vastaanottaessaan tuotteet korjaukseen.
Noutopisteiltä tuotteet noudetaan korjaukseen viikoittain ja Suutari ottaa yhteyttä asiakkaan ilmoittamaan puhelinnumeroon korjausarvion antamiseksi.
Mikäli Asiakas hyväksyy korjausarvion, tilaus otetaan käsittelyyn. Mikäli Asiakas hylkää korjausarvion, tuotteet voidaan Asiakkaan toiveesta joko a) luovuttaa takaisin asiakkaalle/palauttaa maksutta takaisin noutopisteelle tai b) kierrättää.
Kun tilaus on valmis, Asiakkaalle lähetetään nouto-ohjeet ja henkilökohtainen noutonumero korjaustietolomakkeella ilmoitettuun puhelinnumeroon. Asiakas noutaa ja maksaa korjatut tuotteensa sovitusta toimipisteestä noutonumeroa näyttämällä.
Verstaalla: Maksutapana käy käteinen sekä maksukortit.
Noutopisteillä: Korjaukset maksetaan pankkikortilla noudon yhteydessä.
Laskutus: Vain erikseen sovitusti korjaukset on mahdollista maksaa laskulla. Tällöin asiakkaan laskutustiedot (nimi, osoite, puhelinnumero, sähköpostiosoite) tallennetaan yrityksen asiakasjärjestelmään laskun muodotamiseksi.
Tilauksen peruuttaminen:
Vaihto- ja palautusoikeus:
Maksunpalautukset:
Tyytyväisyystakuu:
Kyläsuutari Hanna säilyttää noutamattomia tuotteita kolme (3) kuukautta ensimmäisen lähetetyn Noutoilmoituksen jälkeen. Noutamattomista tuotteista lähetetään muistutusilmoitus kerran kuukaudessa asiakkaan ilmoittamaan puhelinnumeroon.
Mikäli Asiakas ei ole noutanut Noutopisteelle toimitettuja tuotteitaan 2 viikon (14 päivän) sisällä ensimmäisestä noutoilmoituksesta tai sopinut erikseen tuotteen noutoajasta;
Mikäli Asiakas ei kolmen (3) kuukauden säilytysajan aikana ota yhteyttä ja/tai sovi erikseen tuotteen noutoajasta, tuote kierrätetään (Laki elinkeinonharjoittajan oikeudesta myydä noutamatta jätetty esine) ja asiakkaalta voidaan laskuttaa korjaushinnan sekä myöhästymismaksujen lisäksi Kierrätysmaksu 40€.
Pidätämme oikeudet Tilaus- ja toimitusehtojen muutoksiin ilman erillistä ilmoitusta.
Päivitetty viimeksi: 19.8.2024